субота, 6. април 2019.

Upala srednjeg uha i drugi problemi

Pozdrav imam jedan problem koji me muci par mijeseci od kako je pocelo, radi se u pistanju i sumu u usima, sve je pocelo od upale, ima dugo pisati opsirno pa bih vas zamolio da procitate. Imam 17 godina naime vozio sam motor i imao sam problema sa blagom upalom sredjeng uha i vanjskog zvukovoda prema bubnoj opni koja je prosla za jedan dan, sluh se bio vratio, to je bio juni mijesec ovde godine drugi dan mi je pocelo pistanje u desnom uhu, koje traje i sad ma da se to prosirilo sad mi pisti u glavi, naime od polozaja glave ako lezim pistanje prestaje cujem onaj zvuk suma kao na radiju kad nema signala+ cujem kao neku blagu zvonjavu u desnom uhu,cim ustanem ili ako sam u nekom polozaju krene mi pistati nekad jace nekad slabije mozda se desilo 2 dana da sam imao skroz slabo to zujanje da sam mogao normalno spavati i kad napnem vilicu ili kad zvacem cujem pistanje u srednjem uhu tacno cujem to pistanje u srednjem uhu, prije mi je smetala buka neko npr glasnije nesto kaze meni to odjekuje u uhu nikako ne mogu to da skopcam, sad je sve ok radio 2 puta audiometriju i timpanometriju sve okej, svaki drugi dan radim snimak sluha na internetu kupio sam specijalne slusalice, isao sam neurologu ne zna sta mi je prepurucuje mi ct mozga da uradim, ja ipak mislim da bi bilo bolje uradit MG, glave i vrata, ako sam izlozen buci to zujanje se pojaca li cujem dva zvuka onda u glavi i ovaj jedan nestano a ovaj drugi ostane koji mi zuji 24/7, znaci strasno jako me to nervira ne mogu da spavam, pitao sam 2 orl kod kojih sam bio da nije ostecen sluh kaze nije ne vjerujem, jer ja sve frekfrentne tonove cujem pokusao sam naci zvuk svog zujanja u glavi nisam nasao, prije 3 dana nisam bio jeo nista citav dan trcao sam od kuce do grada nesto sam zurio zadihao sam se sav, malo sam bio ogladnio i zabolio me je stomak kao glad kad osjecam, naglo mi je pocela biti muka i nagon za povracanje, kako sam krenuo povracat pocelo mi je sijevat pred ocima i poceo sam gubit svijest, vid i sluh sam bio skroz izgubio ali sam se drzao na nogama i pistanje u glavi mi se tako pojacalo kontao sam da sam izgubio i sluh i vid nista nisam cuo, to me je proslo nakon 2 minuta otrcim nekako da sjednem da probam doc sebi, poslije 3 minuta jos gora situacija opet mi krenulo sijevat ovaj put sve crno pred ocima slijepoca uz treperenje kao na tv kad nema signala, ravnotezu sam izgubio sluh nista nisam cuo, samo zujanje i kad je prestalo zujanje nesvijesticu sam dobio na 2 minuta nista nisam znao za sebe a stojao sam i gegao se na sred ulice, proslo opet par minuta dodjem sebi potrcim da legnem na travu pa sta bude bude, vidim malo bolje odem kupim sendvid da pojedem, i od tad sve ok poslije toga 15 su mi trnule ruke od zglobova do prstiju isao sma u hitnu vadio secer 6.2, pritisak mjerio nez koliki je bio kazu da je bio dobar, ekg srca radio sve ok, kaze doktroica da mi je pocelo vaditi iz jetre neku glukozu i dobio sam napad, sta vi mislite o svemu ovome o mom tinitusu da li je to povezano sa ovim sto sam imao prekljuce nikad to nisam imao ni nesvijesticu znao sam raditi po cijeli dan na 35 stepeni po ljeti bez kape icega nikad mi se nece zamantat ili nesto muka, al to je proslo interesuje me isto ovo zujanje u glavi i sistanje kad sam u lezecem polozaju i kad napnem vilicu ili zvacem jako pistanje u sredjnjem uhu ja to cujem, isto prije pola mijeseca par dana sam imao problema sa vidom na desno oko nisam vidio procitati nista dalje od 20 metara i vid se popravio isto sam imao kao dioptrija, otisao kod oftamologa sve u redu i sad dobro vidim i jos nesto uvijek sam imao problema sa sinusima, od malena, sad malo manje imam ali uvijek sinusi problemi i do prije 2 godine sam imao problem i sa desnim krajnikom toliko izadje pa sam imao osjecaj kao da cu se udavit, i pio xiclav 1000mg par puta i proslo od tad nemam problema. HVALA UNAPRED NA ODGOVORU.

Нема коментара: